Δημιουργώ και Καινοτομώ


Θεματική ενότητα <<Δημιουργώ -καινοτομώ>>.

<<Αν και είμαι εγω μικρός μπορώ να μάθω πως αλλάζει ο καιρός>.

Οι μικροί μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες αλλά και ατομικά, με αφορμή τις καιρικές συνθήκες,προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν καθημερινα με διαφορα μεσα προσπαθόντας να τις κατανοήσουν αλλα και να συνηδητοποιησουν την επιδραση τους στην καθημερινοτητα  των ανθρώπων.

      Εργαστήριο 1ο

Ξεκινάμε με μια διερευνηση γνώσων για να δούμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για τα καιρικά φαινόμενα. Βλέπουμε πίνακες αναφοράς και γίνεται συζήτηση.



Μετά απο αυτές τις δραστηριότητες αποφασίσαμε καθε μέρα  κάποιο παιδι να παρατηρει τον καιρό ( με τα κυαλια που φτιάξαμε ) 






να τον ζωγραφίζει , να συμπληρώνει το δελτιο καιρού και να το παρουσιάζει στους συμμαθητές του,

Εργαστήριο 2ο

Ζωγραφίσαμε  Δεκέμβριο και Ιανουάριο  καθε μερα τον καιρό, κάναμε καταμέτρηση και φτιάξαμε ραβδόγραμμα για την αποτύπωση των αποτελεσμάτων



Φτιάξαμε τροχους με τα καιρικά φαινόμενα  για να τα παρουμε σπίτι  και να το αλλάζουμε ανάλογα με το τι παρατηρουμε

Τέλος παιξαμε με αινίγματα για τα καιρικα φαινόμενα, τα ζωγραφίσαμε, γραψαμε τις απαντήσεις και φτιάξαμε ενα δικό μας βιβλίο.


ραβδογραμμα καταγραφής του καιρού για τον μήνα Δεκέμβρη 2022

και 3d κατασκευή με τουβλάκια

παρατηρώ καταγράφω και μετρώ τα καιρικά φαινόμενα




Εργαστηριο 3ο

Συζητήσαμε και αναρωτηθηκαμε για το πως μαθαινουμε για τον καιρό καθώς και ποσο χρήσιμο ειναι να γνωρίζουμε τι καιρό θα κανει τις επόμενες μέρες. Έτσι βρήκαμε πληροφορίες στον υπολογιστη για την ΕΜΥ , παρακολουθήσαμε ενα δελτίο καιρού για όλη την Ελλάδα ζωγραφίσαμε τον καιρό  και φτιάξαμε θερμόμετρα.







Εργαστήριο 4ο

Πως δημιουργείται η βροχη που βλέπουμε να πέφτει από τον ουρανό;

Διαβάσαμε  βιβλια για τον κύκλο του  νερού  , εξηγήσαμε τις λέξεις  ΕΞΑΤΜΙΣΗ -ΣΥΜΠΗΚΝΩΣΗ- ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΗ,  τις ζωγραφίσαμε και τις δραματοποιήσαμε.








Εργαστήριο 5ο

Και μετα τη θεωρία ώρα για πειράματα. 

Δημιουργήσαμε υδρατμους και βροχή




Φτιάξαμε ανεμοστόβυλο με νερο και υγρό πιάτων


Είδαμε πως γεμίζει ενα σύννεφο  και αρχίζει να βρέχει




Και πειραματιστηκαμε να φτιάξουμε τα χρώματα του ουράνιου τόξου



Εργαστήριο 6ο 

Με την δασκάλα των Αγγλίκων την κυρία Κωνσταντίνα είδαμε και ακούσαμε στον υπολογιστη  ενα παραμύθι στα Αγγλίκα <<THE LITTLE CLOUND>>.Τα παιδιά προσπάθησαν απο τις εικονες  και τις εξηγήσεις  να καταλάβουν την υπόθεση και στο τέλος εφτιαξαν τα δικά τους σύννεφα που τα μεταμόρφωσαν σε ότι ήθελαν τα ίδια.






Εργαστήριο 7ο

Το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ εμφανίστηκε στο σχολείο μας και δεν χάσαμε την ευκαιρία να μελετήσουμε το φαινόμενο,  Είδαμε τα χρώματα, καναμε το πειραμα με το cd και το φακό το ζωγραφίσαμε και τέλος φτιαξαμε και μια ομαδική εργασία.
















Enter
ΕΛΛΗ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Σήμερα στο σχολείο μας μετά απο πρόταση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Βαμβακόπουλου υποδεχτήκαμε τη συγγραφέα και εκδότρια παιδικών παρα...