το χαρούμενο σχολείο!!!
η ντενεκεδούπολη..αγαπημένο παραμύθι!!με τα ντενεκεδάκια που φτιάξατε παιδιά..θα φτιάχναμε τη δική μας ντενεκεδούπολη!!απο το Μιχάλη
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-26 ήταν η Ειρήνη του Αριστοφάνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.