το χαρούμενο σχολείο!!!
και τα νντενεκεδάκια .. ο Λαδένιος και η Μηλίτσα!!απο τη Αθηνά!!!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-26 ήταν η Ειρήνη του Αριστοφάνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.