Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

 στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων , συμμετείχαμε και εμείς με όμορφες κατασκευές και γλυκές λιχουδιές... όλα από τα χέρια  γονέων και εκπαιδευτικών του  Νηπιαγωγείου μας...και του χρόνου !!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 Η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-26 ήταν η Ειρήνη του Αριστοφάνη